Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюєтьсяза рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем відповідно до «Закону України про захист прав споживача». Повернення або обмін продукту відбувається за допомогою служби доставки «Нова пошта».
Покупець має право повернути товар або обміняти його на аналогічний з повною компенсацією, якщо:
• деталь несправна, виробничі чи транспортні ушкодження;
• помилково було відправлено деталь з іншими характеристиками;
• товар належної якості, але не підійшов покупцю з певних причин.
Клієнт має право повернути товар або обміняти його на аналогічний за умови оплати всіх транспортних послуг та виконання всіх зобов'язань, передбачених законодавством та нашим магазином.
Правила проведення повернення чи обміну:
• клієнт повідомляє причину повернення чи обміну, свої дані;
• при отриманні товару магазин проводить його перевірку та дані замовника;
• протягом 3 робочих днів після отримання відбувається повернення коштів або обмін.
Магазин залишає за собою право відмови на повернення або обмін, якщо:
• були не виконані умови повернення та обміну товару;
• відрізняється відтінок кольору на зображенні від кольору, бажаного клієнтом;
• клієнт заздалегідь відмовився від рекомендованого йому товару та характеристик та замовив деталь на іншу модель;
• товар був виготовлений на індивідуальне замовлення.
Усі дії здійснюються згідно із «Законом України про захист прав споживача».
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.